اخبار روزفناوری

ممکن است Aowed تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتد

ممکن است Aowed تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتد

تام وارن از The Verge به تازگی در یک گزارش که Avowed، بازی اکشن نقش‌آفرینی Obsidian، ممکن است از پاییز 2024 تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتد.

منابع ذکر شده توسط وارن می گویند که بازی هیچ مشکلی ندارد. در واقع، ظاهر خوبی دارد، اما مایکروسافت و/یا Obsidian تصمیم گرفته‌اند برای خارج شدن از یک پنجره شلوغ انتشار، «اتاق تنفس» بیشتری به آن بدهند.

برای منصفانه بودن، قرار است چهار بازی نقش‌آفرینی اکشن سه‌گانه A در پاییز 2024 عرضه شود: Avowed، Kingdom Come Deliverance 2، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 و Dragon Age: The Veilguard. با این حال، Bloodlines 2 در Gamescom وجود ندارد و ممکن است به تاخیر بیفتد.

در ماه ژوئن، پس از نمایشگاه Xbox Game، کری پاتل از Obsidian Entertainment (کارگردان بازی در پروژه) اطمینان تیم را به پنجره راه اندازی پاییز 2024 ابراز کرد. :

من می گویم، همین که هفته گذشته از استودیو آمده ام، بازی فوق العاده به نظر می رسد. تیم عشق زیادی به پولیش می‌دهد. بنابراین احساس بسیار خوبی نسبت به سال 2024 داریم.

Avowed در Eora اتفاق می‌افتد، جهانی که در اصل توسط Obsidian برای فرنچایز Pillars of Eternity cRPG ایجاد شد. این بازی بر روی اکشن اول شخص (با نمای سوم شخص اختیاری) تمرکز می کند، کلاس ها را حذف می کند و به طور کلی مخاطبان اصلی را هدف قرار می دهد.

جاش سایر، که هر دو بازی Pillars of Eternity را رهبری کرد، به نوعی مشارکت کرد تا مطمئن شود که بازی اصول اصلی و روح کلی بازی های قبلی Pillars of Eternity را حفظ می کند.

بازی بسیار کوتاهتر از cRPGها. خود Obsidian Aowed را به The Outer Worlds تشبیه کرده است، RPG اکشن اول شخص قبلی خود، که تلاش اصلی آن را می توان در حدود سیزده ساعت زمان بازی به پایان رساند.

مثل تمامی بازی‌های منتشر شده توسط مایکروسافت، این بازی نیز برای رایانه شخصی و Xbox Series S|X منتشر خواهد شد. مشترکین Game Pass در روز اول آن را در کتابخانه های خود پیدا خواهند کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا